środa, 13 lutego 2013

ULALA, TO JEST HIT

tej książki nie trzeba reklamować, bo już chyba wszyscy ją znają :)
my mamy ją od jakiegoś czasu. i nieustannie cieszy się powodzeniem. pewnie dlatego, że nie jest to książka standardowa. i być moze dlatego, że propaguje nagradzanie cukierkami :)))) przerobiłyśmy ją tyle razy, że weronika zna ją na pamięć
turlututu nie musi powtarzać dwa razy. prosba o pomoc? nie ma sprawy. potrząsamy, naciskamy, dmuchamy. śpiewanie też idzie nam całkiem nieżle. za każdym razem zabawa gwarantowana.

8 komentarzy:

  1. Jeszcze do niej nie dotarłam, ale byłam zachwycona "Naciśnij mnie", którą jakiś czas temu kupiłam córeczce koleżanki, natomiast moja Malutka ma tą magię wciąż jeszcze przed sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecamy na przyszłość. na pewno sie spodoba ;)

      Usuń
  2. Jeszcze do niej nie dotarłam, ale byłam zachwycona "Naciśnij mnie", którą jakiś czas temu kupiłam córeczce koleżanki, natomiast moja Malutka ma tą magię wciąż jeszcze przed sobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hani się jeszcze nie znudziła, a mnie już jakby trochę tak..;-)

    OdpowiedzUsuń