sobota, 9 marca 2013

ACH, TE RZĘSY!



14 komentarzy:

  1. niesamowite - wiesz, że kiedyś sądzono, że długie rzęsy są oznaka alergii. Ale nie wiem ile w tym prawdy. Pewnie niewiele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spotkałam się nigdy z taką teorią. ale w tym przypadku to akurat prawda bo hania jest alergikiem ;/

      Usuń
    2. no popatrz - ja również byłam i również miałam takie rzęsy i jak wdać lekarz wcale nie wciskał mojej Mamie kitu ;)
      Ale teraz nie jestem - na pocieszenie :)

      Usuń
  2. Niesamowite! One są naprawdę prawdziwe??? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdrościć :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzęsy jak firanki ale te śliczne niebieski oczka cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  5. coś niesamowitego... nigdy u niemowlęcia nie widziałam takich rzęs! sama za takie oddałabym duuuuużo!

    OdpowiedzUsuń
  6. nieziemskie !!!
    aż się nie można napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! Aż trudno uwierzyć, że są prawdziwe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite !!! Zazdroszczę.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, myślałam, ze mój syn ma niesamowicie długie rzęsy, ale to co tu widzę to jest nieziemskie. Po prostu RZĘSOWY KOSMOS !!!

    OdpowiedzUsuń